Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Είμαστε πάντα στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή πληροφορία.
Επιλέξτε από τους παρακάτω τρόπους επικοινωνίας εκείνον που σας εξυπηρετεί περισσότερο.
Διεύθυνση: 2η Δηλεσίου, Παραλία Αυλίδος, 34150, Χαλκίδα (Θέση My Market, δίπλα από φούρνο Νασιάκου).
Τηλέφωνο: 2221039334
Email: [email protected] & [email protected]
Facebook: RustyHook.gr
Instagram: RustyHook.gr
Τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος υπάρχουν και στο φυσικό κατάστημα;
Το φυσικό μας κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία προϊόντων για κάθε τεχνική ψαρέματος και πλούσιο κατασκηνωτικό εξοπλισμό, όμως δεν μπορεί να προσφέρει το σύνολο των προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Αν επιθυμείτε να παραλάβετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν από το φυσικό μας κατάστημα προτείνουμε να επιβεβαιώσετε πρώτα την διαθεσιμότητα του. Εναλλακτικά μπορείτε να το παραγγείλετε ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου επιλέγοντας παραλαβή από το κατάστημα.
Ψάχνω ένα προϊόν που δεν υπάρχει στο site σας. Υπάρχει δυνατότητα να το προμηθευτώ από εσάς;
Διαθέτουμε πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων και κάποια από αυτά ενδεχομένως δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας. Ρωτήστε μας για οτιδήποτε ψάχνετε και ακόμα και αν δεν το έχουμε ίσως μπορούμε να το παραγγείλουμε για σας.
Έκανα την παραγγελία μου ηλεκτρονικά, αλλά δεν είχα κάποιο νέο. Τι μπορώ να κάνω;
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης. Σε περίπτωση που δεν λάβετε μέσα σε 24 ώρες το e-mail, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2221039334. Αν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό, μπορείτε να ελέγχετε και να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή το ιστορικό των παραγγελιών σας επιλέγοντας “Παραγγελίες”.
Ποιοί τρόποι πληρωμής υπάρχουν;
Μπορείτε να εξοφλησετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:
Μέσω χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας: Το RustyHook.gr δέχεται όλες τις κάρτες VISA, Mastercard και American Express (AMEX). Η επεξεργασία των πληρωμών γίνεται ακολουθώντας την πιο πρόσφατη Ευρωπαϊκή οδηγία PSD2. Πληρούμε όλα τα πρότυπα ασφαλείας πληρωμών και συμβάλλουμε στην προστασία των δεδομένων των πελατών μας.
Μέσω PayPal: Επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε την πληρωμή σας στη διεύθυνση [email protected], αναγράφοντας τον κωδικό της παραγγελίας σας ή/και το ονοματεπώνυμο σας. To κατάστημά μας δεν κάνει δεκτές παραγγελίες αξίας μεγαλύτερης των 200€ με την υπηρεσία Paypal. Για παραγγελίες άνω των 200€ παρακαλούμε επιλέξτε κάποιον από τους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής.
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Επιλέξτε από τις παρακάτω την τράπεζα που σας εξυπηρετεί και καταθέστε το τελικό ποσό που συγκεντρώνεται στο καλάθι (μαζί με τα μεταφορικά). Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας online, θα πρέπει να καταθέσετε το συνολικό ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών. Παρακαλούμε κατά την κατάθεση, συμπληρώστε τον αριθμό παραγγελίας ή/και το ονοματεπώνυμό σας . Ενημερώστε μας για την κατάθεση αποστέλλοντας το αποδεικτικό της πληρωμής στο [email protected] ή καλέστε μας στο 22210 39334 προκειμένου να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας.
Viva wallet: GR0370100000000536220399272 Δικαιούχος: ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΣ ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Alpha Bank: GR9801402440244002340009180 Δικαιούχος: ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΣ ΡΟΜΠΕΡΤΟ – ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Με αντικαταβολή: Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με μετρητά ή κάρτα κατά την παράδοση των προϊόντων σας, στον διανομέα της courier. Η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρεται με κόστος 2,00€ και είναι διαθέσιμη για παραγγελίες μέχρι 200€. Εφόσον η παραγγελία σας ξεπερνά τα 200€ παρακαλούμε επιλέξτε έναν από τους παραπάνω τρόπους πληρωμής. Δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή για παραγγελίες που αποστέλλονται μέσω πρακτορείου μεταφορών.
Πότε θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα;
Όταν το προϊόν που έχετε παραγγείλει βρίσκεται στο κατάστημα μας, η αποστολή γίνεται την ίδια ημέρα ή την επόμενη – ανάλογα με την ώρα που έγινε η παραγγελία. Σε διαφορετική περίπτωση ο χρόνος αποστολής κυμαίνεται από 1 έως 3 ημέρες. Η συντριπτική πλειοψηφία των παραγγελιών εκτελείται εντός 48 ωρών.
Οι χρόνοι παράδοσης για κάθε έναν από τους τρόπους αποστολής είναι:
Για τις παραγγελίες που αποστέλλονται μέσω Courier
Σε 1-2 εργάσιμες ημέρες για χερσαίους προορισμούς
Σε 2-4 εργάσιμες ημέρες για νησιώτικες περιοχές, Ήπειρο και Πελοπόννησο
Σε 2-6 ημέρες σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές
Για τις παραγγελίες που αποστέλλονται μέσω Πρακτορείου μεταφορών
Σε 1-2 εργάσιμες ημέρες και παραλαβή από την έδρα του πρακτορείου
Δείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους και τα έξοδα αποστολής εδώ.
Έχω εκπτωτικό κουπόνι. Πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω;
Προσθέστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι αγορών και κατά την υποβολή της παραγγελίας σας πατήστε την αντίστοιχη επιλογή για να εισάγετε τον κωδικό σας. Προσθέστε στο πεδίο “Κωδικός κουπονιού” τον κωδικό που αναγράφεται στο κουπόνι σας. Επιλέγοντας “Χρήση κουπονιού”, η έκπτωση θα αφαιρεθεί αυτόματα από την συνολική αξία της παραγγελίας σας.
Όροι χρήσης κουπονιών:
- Τα κουπόνια είναι αυστηρά προσωπικά και δεν μεταβιβάζονται.
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα κουπόνι ανά παραγγελία.
- Κάθε κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μια φορά.
- Κάθε κουπόνι ισχύει για 6 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης του, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στο κουπόνι σας.
- Τα κουπόνια μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο στον ιστότοπο του rustyhook.gr και δεν ανταλλάσονται με χρήματα, υπηρεσίες ή προϊόντα στο φυσικό κατάστημα.
Μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν που με ενδιαφέρει;
Το περιεχόμενο του RustyHook.gr εμπλουτίζεται με απώτερο σκοπό την σωστή επιλογή του προϊόντος που ταιριάζει σε κάθε επισκέπτη του. Προσθέτοντας λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά και πολλαπλές φωτογραφίες, προσπαθούμε να υπερκεράσουμε την έλλειψη φυσικής επαφής με το αντικείμενο. Εάν παρ’ όλα αυτά θα χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν, καλέστε μας στο 2221039334 ή να επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected]
Πως μπορώ να ενημερώνομαι για νέα προϊόντα ;
Δείτε όλες τις νέες αφίξεις προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (rustyhook.gr), στην ενότητα “ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ”. Εναλλακτικά μπορείτε να εγγραφείτε στο Newsletter μας, συμπληρώνοντας το e-mail σας στη σχετική ένδειξη που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη σας.
Πως μπορώ να ενημερώνομαι για προϊόντα σε προσφορά;
Δείτε όλες τις τρέχουσες προσφορές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (rustyhook.gr), στην ενότητα “ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ”. Εναλλακτικά μπορείτε να εγγραφείτε στο Newsletter μας, συμπληρώνοντας το e-mail σας στη σχετική ένδειξη που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη σας.
Τι είναι η ενότητα “Αγαπημένα”;
Στην ενότητα “Αγαπημένα” μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε ή αγοράζετε συχνά. Προσθέτοντας προϊόντα στα Αγαπημένα, τα αποθηκεύετε ώστε να έχετε άμεση πρόσβαση σε αυτά την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Μέσω της λίστας μπορείτε, γρήγορα και εύκολα, να μεταφέρετε τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει στο καλάθι σας, με ένα κλικ στο κουμπί “Προσθήκη στο Καλάθι“. Τέλος, για να αφαιρέσετε ένα προϊόν από τα Αγαπημένα, κάνετε κλικ στο κουμπί “Αφαίρεση“.
Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό, για να κάνω τις αγορές μου;
Όχι. Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης του RustyHook.gr.
Παρ’ όλα αυτά, εάν δημιουργήσετε ένα λογαριασμό θα έχετε τα εξής προνόμια:
> Eιδικές εκπτώσεις και προσφορές μόνο για τους χρήστες
> Πλήρη παρακολούθηση – ιστορικό των παραγγελιών σας
> Αποφυγή της πληκτρολόγησης των στοιχείων σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς
> Διαχείριση του λογαριασμού σας
Τι σημαίνει Group Sales;
Εάν είστε μέλη κάποιου συλλόγου, forum, κοινότητας κτλ, τότε μπορείτε να διεκδικήσετε σημαντικά μειωμένες τιμές σε σχέση με εκείνες του e-shop μας. Όσοι περισσότεροι είναι οι αγοραστές για ένα συγκεκριμένο προϊόν, τόσο μεγαλύτερη έκπτωση μπορούν να διεκδικήσουν. Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε από την συλλογή μας και εκφράστε σε εμάς το ενδιαφέρον σας τηλεφωνικά στο 2221039334 ή μέσω email στο [email protected]. Μην ξεχνάτε, ότι η έκπτωση αυξάνει με των αριθμό των πιθανών αγοραστών. Δεν υπάρχουν προκαθορισμένα ποσοστά έκπτωσης για τα προϊόντα που τυχόν σας ενδιαφέρουν. Η έκπτωση θα διαπραγματεύεται κατά περίσταση – δηλαδή κατά προϊόν και αριθμό ενδιαφερόμενων.
Πως μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;
Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει εκτελεστεί, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντας email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2221039334. Για λόγους διασφάλισης, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τον κωδικό παραγγελίας ή την ημερομηνία πραγματοποίησής της και το όνομα του εντολέα.
Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα είδος που δεν σας εξυπηρετεί ή δεν σας αρέσει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία πράλαβής του. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να είναι στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία με την απόδειξη αγοράς και όλα τα τυχόν έντυπα που το συνοδεύουν. Εφ’ όσον το προϊόν ελεγχθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, προχωρούμε στην επιστροφή του προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Είναι απαραίτητο να επικοινωνήστε μαζί μας πριν την αποστολή ενός αντικειμένου για να μας ενημερώσετε. Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται το ονοματεπώνυμό και το τηλέφωνό σας ώστε να είναι εφικτή η περαιτέρω σχετική επικοινωνία μας. Σε περίπτωση επιστροφής ενός αντικειμένου, το ποσό της αξίας του χωρίς τα έξοδα αποστολής και επιστροφής θα κατατεθεί στον λογαριασμό σας ή στην κάρτα πληρωμής σας, κατόπιν συνεννόησης.
Τι να κάνω με ένα ελαττωματικό προϊόν που έχω αγοράσει από εσάς;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2221039334 ή στο [email protected] αμέσως μόλις ανακαλύψετε το πρόβλημα και ακολουθήστε τις οδηγίες μας για την επιστροφή του προϊόντος μαζί με το αντίγραφο του παραστατικού αγοράς. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Η τελική απόφαση για την κατάσταση, επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι δική μας.
Τι εγγύηση δίνετε για τα προϊόντα που διαθέτετε;
Όλα τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας ενός έτους, εκτός εάν ο κατασκευαστής ή η αντιπροσωπεία του στην Ελλάδα έχουν διαφορετική πολιτική. Για την ισχύ της εγγύησης, είναι απαραίτητο το παραστατικό αγοράς.
Η εγγύηση δεν καλύπτει:
α. όλα τα αναλώσιμα υλικά που είτε πωλούνται μεμονωμένα είτε είναι τμήμα ενός προϊόντος (π.χ. το λουράκι μίας μάσκας, η βέργα ενός όπλου ή το τζάμι μιας λάμπας)
β. τα προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούνται για διαφορετική χρήση από αυτή που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής
γ. τα προϊόντα στα οποία έχει γίνει κακή χρήση, μεταφορά ή αποθήκευση. Διαβάζετε πάντα τις οδηγίες χρήσης.