Ακύρωση/Αλλαγή Παραγγελίας

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει εκτελεστεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ή να την αλλάξετε στέλνοντας έγκαιρα email στο [email protected] ή επικοινωνώντας άμεσα τηλεφωνικά στο 22210 39334. Για λόγους διασφάλισης, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τον κωδικό παραγγελίας ή την ημερομηνία πραγματοποίησής της και το όνομα του εντολέα.

Αλλαγές Προϊόντων

Αλλαγές προϊόντων γίνονται δέκτες εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας. Σε αυτήν την περίπτωση και εφόσον δεν τίθεται ζήτημα υπαιτιότητας του RustyHook.gr, τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη. Το προϊόν προς αλλαγή θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να είναι στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία με την απόδειξη αγοράς και όλα τα τυχόν έντυπα που το συνοδεύουν. Εφόσον το προϊόν ελεγχθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, προχωρούμε στην αλλαγή του προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή. Είναι απαραίτητο να επικοινωνήστε μαζί μας πριν την αποστολή ενός αντικειμένου για να μας ενημερώσετε. Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνό σας ώστε να είναι εφικτή η περαιτέρω σχετική επικοινωνία μας.

ΣΗΜΕΙΩΣH: Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές εφόσον δεν υπάρχει υπαιτιότητα του καταστήματος σε σχοινιά, λάστιχα και γενικότερα ειδικές παραγγελίες. Εφόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφών/αλλαγών, το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον αποστολέα με δικά του έξοδα.

Παράκληση: Μην αλλοιώνετε την συσκευασία του προϊόντος κολλώντας vouchers ή αυτοκόλλητες ταινίες απευθείας στην συσκευασία.

Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να είναι στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία με την απόδειξη αγοράς και όλα τα τυχόν έντυπα που το συνοδεύουν. Εφόσον το προϊόν ελεγχθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, προχωρούμε στην επιστροφή του προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή. Είναι απαραίτητο να επικοινωνήστε μαζί μας πριν την αποστολή ενός αντικειμένου για να μας ενημερώσετε. Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται το ονοματεπώνυμό και το τηλέφωνό σας ώστε να είναι εφικτή η περαιτέρω σχετική επικοινωνία μας. Σε περίπτωση επιστροφής ενός αντικειμένου, το ποσό της αξίας του χωρίς τα έξοδα αποστολής και επιστροφής θα κατατεθεί στον λογαριασμό σας ή στην κάρτα πληρωμής σας, κατόπιν συνεννόησης.

ΣΗΜΕΙΩΣH: Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές εφόσον δεν υπάρχει υπαιτιότητα του καταστήματος σε σχοινιά, λάστιχα και γενικότερα ειδικές παραγγελίες. Εφόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφών/αλλαγών, το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον αποστολέα με δικά του έξοδα.

Διαδικασία Αλλαγών – Επιστροφών

Ενημερώστε μας καλώντας στο 22210 39334 ή στέλνοντας email στο [email protected]. Θα σας ζητηθεί ο κωδικός της παραγγελίας σας και τα στοιχεία τιμολόγησης. Εναλλακτικά μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας προσκομίζοντας τα απαραίτητα παραστατικά, όπου εφόσον ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος, θα ενημερωθείτε για τα περαιτέρω.

Εγγύηση Προϊόντων – Ελαττωματικά Προϊόντα

Όλα τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας ενός έτους, εκτός εάν ο κατασκευαστής ή η αντιπροσωπεία του στην Ελλάδα έχουν διαφορετική πολιτική. Για την ισχύ της εγγύησης, είναι απαραίτητο το παραστατικό αγοράς.

Η εγγύηση δεν καλύπτει:

α. όλα τα αναλώσιμα υλικά που είτε πωλούνται μεμονωμένα είτε είναι τμήμα ενός προϊόντος (π.χ. το λουράκι μιας μάσκας, η βέργα ενός όπλου ή το τζάμι μιας λάμπας)

β. τα προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούνται για διαφορετική χρήση από αυτή που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής

γ. τα προϊόντα στα οποία έχει γίνει κακή χρήση, μεταφορά ή αποθήκευση. Διαβάζετε πάντα τις οδηγίες χρήσης.

Ελαττωματικά προϊόντα νοούνται εκείνα που κατά την παράδοσή τους εξακριβώθηκε* βλάβη, η οποία όμως δεν οφείλεται στον πελάτη ή την μεταφορά. Την τελική απόφαση για την αντικατάσταση/επισκευή του προϊόντος την έχει ο εκάστοτε αντιπρόσωπος. Τα έξοδα αποστολής δεν θα επιβαρύνουν τον πελάτη σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα, μέσω e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά 22210 39334. Εμείς θα επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή ή αντιπρόσωπο του προϊόντος και θα ξεκινήσουμε την σχετική διαδικασία.

* Η εξακρίβωση γίνεται από τον αντιπρόσωπο, όχι τον πελάτη